ادو تویلت مردانه هرمس مدل Terre De Hermes Flacon H 2014 حجم 100 میلی لیتر

بازدید : 286 | تاریخ : 1395/12/19 | به اشتراک بگذارید Share

2980000ریال

مناسب برای: آقایان
نوع: ادو تویلت
نوع رایحه: شیرین، تند، خوراکی، طبیعت، گل
ساختار رایحه: ادویه، چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل
کشور مبدا برند: فرانسه 



ادو تویلت مردانه هرمس مدل Terre De Hermes Flacon H 2014 حجم 100 میلی لیتر

عطرها گاهی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید ارزش دارند. بعضی از آن‌ها به اندازه‌ای در میان مردم محبوب می‌شوند که شرکت‌های تولیدکننده،‌ نسخه‌های جدیدتری از عطر موردنظر را با تغییراتی کوچک دوباره طراحی و تولید می‌کنند. یکی از این عطرها متعلق به برند مشهور و معتبر «هرمس» (Hermes) است. هرمس در پی موفقیت و فروش خوب عطر مردانه‌ی «تر دو هرمس» (Terre De Hermes)، تصمیم به بازنگری و تولید دوباره‌ی آن گرفت. در نهایت و در سال 2014 نسخه‌ی جدیدی از تر دو هرمس با نام «فالکن H 2014» (Falcon H 2014) معرفی شد. این ادو تویلت مردانه با بوی شیرین و تندش برای آقایان پرشور و نشاط و جوان بسیار مناسب است. در طراحی جدید این عطر، طرح حرف H انگلیسی با فونت و اندازه‌ای درشت روی شیشه خودنمایی می‌کند. خطوط پرشماری که از دل حرف H به سمت بیرون پخش شده‌اند، شیشه‌ی فالکن اچ را از نسخه‌های قبلی کاملا جدا می‌کنند. در مشکی‌‌رنگ بطری با اندازه‌ی مناسبش با سایز شیشه هماهنگی و توازن خوبی دارد. مایع طلایی‌‌رنگ فالکن اچ 2014 از روی شیشه‌ی شفاف آن به خوبی دیده می‌شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور «جان کلود النا» (Jean-Claude Ellena) انجام داده است.
وقتی تر دو هرمس فالکن اچ 2014 را روی پوست و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، شیرینی مرکباتی مثل پرتقال و گریپ‌فروت را احساس خواهید کرد. این نت‌های آغازی طراوت، نشاط و انرژی خوبی به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کنند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به فلفل و گل شمعدانی می‌دهند. تندی و شیرینی ناشی از این ترکیب دوگانه، گرما و انرژی بسیار زیادی ایجاد خواهد کرد. با گذشت زمان، شاهد تغییر مسیر نت‌های میانی به سوی نت‌های پایانی خواهید بود. این نت‌ها که از ترکیب چوب درخت سرو، علف وتیور، گیاه پاتچولی و صمغ بنزویین تشکیل شده، به شما آرامش و تعادل درونی می‌بخشد.
ادو تویلت مردانه‌ی هرمس مدل تر دو هرمس فالکن اچ 2014 حاصل تغییراتی کوچک بر روی نسخه‌ی موفق‌ تر دو هرمس است. این عطر تند و شیرین با حجم 100 میلی‌لیتری و اندازه‌ی متوسط به راحتی قابل‌حمل است و با طراحی جذاب و جدید، میز شما را به بهترین شکل ممکن تزیین می‌کند. نشاط، طراوت و تازگی، انرژی زیاد و آرامش از نتایج استفاده‌ی فالکن اچ 2014 است.             

اضافه کردن یک نظر

تصویر امنیتی:

عطر و ادکلن لالا لند سالها تجربه فروش عطر و ادکلن و اکنون فروشگاه اینترنتی خود را جهت فروش و توزیع محصولات زیبایی و آرایشی افتتاح کرده است با ما باشید